19.9.10

היכולת לאהוב


יש לי בשבילך גבר מדהים ומתאים המחובר לרגשותיו ויודע לבטאם, שיודע להיות קשוב ורגיש לך, איש היודע לאהוב ! wow !
יש לי בשבילך אשה מדהימה ומתאימה, המחוברת לרגשותיה ויודעת לבטאם, שיודעת להיות קשובה ורגישה לך, אישה היודעת לאהוב... wow!
מהי היכולת לאהוב? היכולת לאהוב הינה היכולת להרגיש.
כאשר אנו נכונים להרגיש במלוא העוצמה, אנו בעלי יכולת לאהוב !
היכולת להרגיש תלויה ביכולת שלנו להתמודד עם הרגשות שלנו.
חיבור לרגשות שלנו הוא חשוב וחיוני. הרגשות שלנו הינם תעודת זהות לצרכים ולמאוויים שלנו.כאשר אנו מקשיבים לרגשותינו , אנו נוכחים למה אנו מבקשים, מה דרוש לנו, ולמה אנו זקוקים... הרגשות שלנו תמיד מורים לנו את הדרך!
הרגשות שלנו הם הכוח המניע או המשתק אותנו.רגש חיובי מראה שאנו בכיוון.
רגש שלילי מראה שעלינו להתבונן ולהביא מודעות, וזו מיומנות נרכשת!
באופן אוטומטי בני אדם פוחדים להיפגע.כאשר אנו חווים משבר או קושי- קל לנו לברוח ממנו. זה לא נעים לנו, ואנו סבורים שכך בוודאות נשרוד... זה הכי בטוח לא להיפגע...הפחד לא לעמוד בעוצמת הרגש, משתק אנשים רבים.
אך ההיפך הוא הנכון:
חוסר אונים מול רגשותינו,מול היכולת להתמודד רגשית, מונע מאיתנו את החיבור לעצמינו ואת התפתחותינו !מהו אם כן שלב ראשון בפיתוח היכולת לאהוב ?
  הנני מוכן, הנני מוכנה : אני בוחר/ת להתחבר ולהקשיב לכל קשת רגשותי.
לפעול בכל רגע עם רגשותי החיוביים, ולבנות תהליך למידה משוחרר בקורת של הקשבה והתבוננות ברגשותי השליליים וליצור מהם את התפתחותי האמיתית לה אני זקוק !
 זכרו לעולם: היקום עשוי מחומר אחד הנקרא א ה ב ה.כל פעם שאיננו חווים אהבה זה רק כי עדיין לא גילינו אותה! ואנו בדרך לגלותה..

בהצלחה


בברכה ובהוקרה
שושי אורון
קרן אור ראשונה

תגובה 1:

  1. אני נשואה שבע שנים בלי ילד, אז בעלי מתחיל להתנהג מוזר, חוזר הביתה לאחרונה וכבר לא מבלה איתי, והוא התגרש ממני. אז נעשיתי מאוד עצוב ואבוד בחיים כי הרופא אמר לי שאין דרך להיכנס להריון, זה באמת ימרר לי את החיים. עד שנתקלתי בחבר שסיפר לי על ד"ר אלאבה מהאינטרנט, איך הוא עזר לנשים רבות עם בעיות דומות שאני עובר, אז יצרתי קשר עם ד"ר אלאבה והסברתי לו. הוא אמר לי את כל מה שאני צריך לתת לפני שהוא יכול לוותר על הלחש כדי להחזיר את בעלי, מה שעשיתי, והוא שלח תפילה עוצמתית שהייתי צריך לומר באמצע הלילה בזמן שהוא הטיל את כישוף האהבה. זה היה נס 48 שעות לאחר מכן בעלי היחיד חזר אליי והתנצל על כל מה שעשה ואמר לי שהוא מוכן לתמוך בי בכל דבר שארצה. התקשרתי מהר לאפאטה וסיפרתי לו מה קורה באותו הרגע, והוא גם הכין ושלח לי תרופה שאומרת שהיא תרפא כל מחלות או זיהומים לא רצויים שמונעים ממני להרות, ואז הנחה אותי על כך. איך להשתמש בו לפני הפגישה עם בעלי. זה אחרי השימוש בצמח ובשורש המקומי הזה, כמה שבועות לאחר מכן התחלתי להרגיש סימני הריון בכל הגוף, אני ממש בהריון, בדיוק ילדתי ​​בן ב-1 לחודש. אני מבטיח ליידע את כל העולם על ד"ר אלאבה כדי לשמר את מערכת היחסים שלי, כמו גם לתת לי ילדים, אני יכול לקרוא לעצמי בגאווה היום. לכל אישה שמוצאת שזה בלתי אפשרי, הנה ההזדמנות שלך לחייך ולהביא אושר למשפחתך, אנא צור קשר עם דוא"ל DR Alaba: dralaba3000@gmail.com או צור קשר עם הוואטסאפ שלו / ויבר אותו עם המספר הזה: +1(425) 477- 2744, הוא אלוהים שנשלח להחזיר מאהבים אבודים ולהביא לך אושר.

    השבמחק