23.7.10

גישה "עסקית" לזוגיות!

חשוב לי לשתף אתכם, חברים שלי, בכך שב-7 שנים האחרונות פתחתי ועבדתי עם שיטה להצלחה זוגית. עשיתי עבודה שיטתית מתמצתת נושאת תוצאות מדידות של הצלחת השיטה - בחיי ובחייהם של אנשים שבאו אלי כדי לעבוד על התחום הזוגי בחייהם.

עשיתי עבודה נרחבת מאחורי הקלעים, וכעת יצרתי כוונה לחשוף אותה ולאפשר לרבים מכם להגשים את החלום הזוגי הן במציאת בן זוג מתאים, מדהים, זמין ואפשרי, הן בקידום זוגיות קיימת, הן בהחלטה לגבי התאמה זוגית ולבצע בחירה בעצמה!

פיתחתי שיטה פשוטה ומדויקת.

סיפור דוגמה:

בא אלי בחור בכיר בהייטק שבשמשך שנה היה בטיפול פסיכולוגי לקדם את הזוגיות שלו, ללא הצלחה.
הוא אמר לי שאינו מאמין בהצלחה זוגית: שהוא נפגש עם בחורות רבות ומיד בפגישה השנייה משחרר אותן.

הזמנתי אותו אלי למספר מפגשים.
חצי שנה אחרי שנפגש עמי, בעשר בלילה יש לי צלצול בדלת. בפתח עמד גבר ואמר לי: "לא אתרנו את פרטייך באינטרנט, אך חברי אמר שהוא זוכר את המקום ונסע איתי אלייך.

אני מבקש לקבוע אתך פגישה זוגית ליום הנישואין שלי עם אשתי".

בשמחה אמרתי: "מה הבעיה?"

אמר לי: "אין בעיה, אנו רוצים פגישה זוגית עמך לחגוג את יום הנישואין".

"איך הגעתי אלי?" שאלתי. והוא אמר לי: "את זוכרת את הבחור שהיה אצלך לפני חצי שנה?" -
"כן" אמרתי - "מחר הוא מתחתן, הוא מחכה לי בחוץ".
"מה?" אמרתי, "קרא לו מיד!"

הבחור ירד אלי למרכז ואמר: "זוכרת שהייתי אצלך ב-3 פגישות? בעקבות מה שאמרת לי פגשתי מישהי אחרי שבועיים, ומחר אנו מתחתנים! תני ברכה!" - "wow אמרתי, וברכתי".

הרוצים אתם לדעת מה אמרתי לו?
פשוט מאד.
במקום לחפש את הבעיה ואז למצוא בת זוג - מצא בת זוג טובה ומתאימה ואתה יחד, פתרו את הבעיה.


כי ביחד, הכל אפשרי!

בברכה ובהוקרה
שושי אורון
קרן אור ראשונה

תגובה 1:

  1. אני נשואה שבע שנים בלי ילד, אז בעלי מתחיל להתנהג מוזר, חוזר הביתה לאחרונה וכבר לא מבלה איתי, והוא התגרש ממני. אז נעשיתי מאוד עצוב ואבוד בחיים כי הרופא אמר לי שאין דרך להיכנס להריון, זה באמת ימרר לי את החיים. עד שנתקלתי בחבר שסיפר לי על ד"ר אלאבה מהאינטרנט, איך הוא עזר לנשים רבות עם בעיות דומות שאני עובר, אז יצרתי קשר עם ד"ר אלאבה והסברתי לו. הוא אמר לי את כל מה שאני צריך לתת לפני שהוא יכול לוותר על הלחש כדי להחזיר את בעלי, מה שעשיתי, והוא שלח תפילה עוצמתית שהייתי צריך לומר באמצע הלילה בזמן שהוא הטיל את כישוף האהבה. זה היה נס 48 שעות לאחר מכן בעלי היחיד חזר אליי והתנצל על כל מה שעשה ואמר לי שהוא מוכן לתמוך בי בכל דבר שארצה. התקשרתי מהר לאפאטה וסיפרתי לו מה קורה באותו הרגע, והוא גם הכין ושלח לי תרופה שאומרת שהיא תרפא כל מחלות או זיהומים לא רצויים שמונעים ממני להרות, ואז הנחה אותי על כך. איך להשתמש בו לפני הפגישה עם בעלי. זה אחרי השימוש בצמח ובשורש המקומי הזה, כמה שבועות לאחר מכן התחלתי להרגיש סימני הריון בכל הגוף, אני ממש בהריון, בדיוק ילדתי ​​בן ב-1 לחודש. אני מבטיח ליידע את כל העולם על ד"ר אלאבה כדי לשמר את מערכת היחסים שלי, כמו גם לתת לי ילדים, אני יכול לקרוא לעצמי בגאווה היום. לכל אישה שמוצאת שזה בלתי אפשרי, הנה ההזדמנות שלך לחייך ולהביא אושר למשפחתך, אנא צור קשר עם דוא"ל DR Alaba: dralaba3000@gmail.com או צור קשר עם הוואטסאפ שלו / ויבר אותו עם המספר הזה: +1(425) 477- 2744, הוא אלוהים שנשלח להחזיר מאהבים אבודים ולהביא לך אושר.

    השבמחק